Hotel Courtyard Chicago Schaumburg

Weer vandaag3°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Courtyard Chicago Schaumburg voor je op een rij gezet:

Laatste review

zaken hotel in goede omgeving qua kantoren (werk bestemming) en shops/restaurants.

20 minuten van ORD, 40 minuten van downtown (dus hun eigen opmerking dat het bij het centrum ligt is waarschijnlijk Schaumburg centrum...)

Kamers schoon en ruim, bedden heerlijk Marriott kwaliteit.

Fijne oprechte (!) bediening van de receptie. Ook in de nachtdienst.

Als je wilt ook een redelijk ontbijt, maar dat is een keuze.

Kenmerken
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

1 review over Hotel Courtyard Chicago Schaumburg in het Nederlands

Kamers schoon en ruim, bedden heerlijk Marriott kwaliteit.

Fijne oprechte (!) bediening van de receptie. Ook in de nachtdienst.

Als je wilt ook een redelijk ontbijt, maar dat is een keuze.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Courtyard Chicago Schaumburg in Schaumburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Courtyard Chicago Schaumburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.