Hotel Hilton Chicago Oak Brook Hills Resort & Conference Center

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Chicago Oak Brook Hills Resort & Conference Center voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hilton Chicago Oak Brook Hills Resort & Conference Center in het Nederlands

Tegenvaller

Bastiaan bakker
11-7-2016

Bij de naam Hilton verwacht je toch wel het een en ander, dit viel echter behoorlijk wat tegen. De inrichting gaf ons niet echt het Hilton gevoel, koud en gedateerd, vervallen en grauw. De badkamer had schimmel op het plafond en de onderkant van de deur was verrot. Bij het eten van chickenwings (eten met de handen), hadden we wel een nat doekje of fingerbowl verwacht, zeker voor een Hilton hotel. Op de kaart konden we twee extra bijgerechten kiezen en kregen er maar 1. Op de vraag hierna, werd gezegd dat dit een fout in de kaart was. Dit zou moeten worden aangepast en vermeld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Chicago Oak Brook Hills Resort & Conference Center in Oak Brook, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Chicago Oak Brook Hills Resort & Conference Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel Hilton Chicago Oak Brook Hills Resort & Conference Center