Hotel Chicago Marriott Oak Brook

Weer vandaag2°-5°

We hebben een aantal aanbieders voor Chicago Marriott Oak Brook voor je op een rij gezet:

Laatste review

Goed zakelijk hotel, dichtbij Chicago

Familie Straeten,
20-5-2010

Een paar nachten in dit hotel geweest, vriendelijk en goed. Ontbijt van hotel zelf is absurd duur en stelt niks voor, maar er is een Starbucks in het hotel waar je ook gebruik van kunt maken. Ligt tegenover Oak Brook mall waar je goed kunt shoppen en ook een aardig hapje kunt eten. Zakelijk een prima locatie, met gezin/partner zou ik hier niet snel een kamer boeken maar daar is het hotel ook niet naar.

Kenmerken

1 review over Hotel Chicago Marriott Oak Brook in het Nederlands

Goed zakelijk hotel, dichtbij Chicago

Familie Straeten
20-5-2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chicago Marriott Oak Brook in Oak Brook, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chicago Marriott Oak Brook zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.