Hotel Marriott Chicago Midway Airport

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Chicago Midway Airport voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Marriott Chicago Midway Airport in het Nederlands

Zakelijk

Goed hotel, wel ver van centrum

van den Akker
29-3-2010

Voor zakelijke doel in Chicago. Congrescentrum in het centrum was wel een eind met de taxi. Hotel zelf vlakbij het vliegveld, maar wel in een troosteloze industrieomgeving.

Prima ontbijt en ook het personeel was zeer vriendelijk en servicegericht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Chicago Midway Airport in Chicago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Chicago Midway Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.