Hotel Hyatt Regency Chicago

Hotel Hyatt Regency Chicago

We hebben een aantal aanbieders voor Hyatt Regency Chicago voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hyatt Regency Chicago in het Nederlands

Uitstekend gelegen in het centrum

Dirk van der Hout
21-5-2010

Het hotel is perfect gelegen in het centrum. Met een beetje geluk heb je een kamer die uitkijkt over Navy Pier of een groot deel van de stad met zijn indrukwekkende gebouwen.

Ik ben hier meerdere malen geweest voor zakenreizen. Het Hyatt Regency is wat mij betreft wel iets "koel" voor vakantie reizigers. Het heeft een zakelijke uitstraling, maar is wel qua kwaliteit erg goed.

Gereisd Zakelijk in oktober 2004

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal kamers> 700

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenVerplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hyatt Regency Chicago in Chicago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hyatt Regency Chicago zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.