Hotel Chicago O'Hare Rosemont Travelodge

Hotel Chicago O'Hare Rosemont Travelodge

1 review over Hotel Chicago O'Hare Rosemont Travelodge in het Nederlands

big size hotel met vrendelijk personeel

JP
24-8-2010

Dit hotel is groot maar niet erg goed gelegen qua bereikbaarheid vanaf de luchthaven of voor transferten naar Chicago downtown

Gereisd Zakelijk in januari 1999

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Chicago O'Hare Rosemont Travelodge

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Chicago O'Hare Rosemont Travelodge in Chicago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Chicago O'Hare Rosemont Travelodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.