Hotel Best Western Grant Park

Kinderhotel

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Grant Park voor je op een rij gezet:

Laatste review

De meeste dingen in het centrum op loopafstand. Kamers niet echt groot, maar goed voor een paar nachten. Zag er netjes uit.

Kenmerken
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

3 reviews over Hotel Best Western Grant Park in het Nederlands

2008

Goed te doen voor een paar nachten

jannes
1-10-2008

Prima gelegen hotel dat niet duur is

mickeyrob
5-6-2008

Prima gelegen hotel dat niet duur is. Kleine kamer en weinig faciliteiten. Ideaal voor de wat kleinere beurs.

2007

Beetje vergane glorie, maar OK voor een paar nachten

Diana
25-9-2007

Beetje vergane glorie, maar OK voor een paar nachten.

GoAmerika
GoAmerika

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Grant Park in Chicago, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Grant Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.