• Type accommodatie

Reviews over Chicago

Love this city!

Jackie
    12-11-2016

Geweldige leuke stad. Vooral het millenniumpark met de vele kunstwerken zoals The Bean, the Crown Fountain. De vele musea. Strand op loopafstand, mits je een hotel downtown hebt geboekt. Uitzicht over de stad vanuit één van de vele torens. Je kunt fietsen huren, taxi is ook makkelijk en niet duur. Tja... heb geen negatieve dingen ervaren.

Fantastische stad

Peet
    29-9-2016

Echt een prachtige dowtown en mooi gelegen aan lake Michigan. Musea prachtig, boottour een must. Persoonlijk was het uitzicht van de Hancock tower mooier en veel rustiger dan de Willistower. Hop on hop off handig want de afstanden zijn groot of je neemt de bus of de metro.

Verrassende stad

Wilma
    31-5-2015

Chigago heeft ons echt verrast. Prachtige variatie in nieuwe en oude gebouwen.

Openbaar vervoer prima en overzichtelijk.

Aangenaam verrast

mr
    19-4-2015

Ik was hier een week voor zaken. Ik was zeer aangenaam verrast door het open karakter van de stad. Hoeveel mensen er ook wonen (inclusief voorsteden zo'n 12 miljoen), men is er heel hartelijk. In de stad is er voor ieder wat wils. Er zijn schitterende musea, maar ook in de parken staat het vol met kunst. De stad bestaat uit een groot aantal subculturen, waarvan de Italiaanse en Mexicaanse duidelijk aanwezig zijn.

2x in chicago binnen 14 dagen

jopiam
    7-12-2014

voor het eerst in een grote stad en indrukwekkend. veel leuke eettentjes. standaard toeristische zaken gezocht. navy peer, soldiers field , millenium park. eten, ga de stad in en zoek. hele leuke tentjes te vinden.

Chicago scoort een 8,5 uit 10, op basis van 74 reviews