Hotel Hampton Inn Chicago Carol Stream

HotelWeer vandaag27°21°

We hebben een aantal aanbieders voor Hampton Inn Chicago Carol Stream voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hampton Inn Chicago Carol Stream

Great Hotel In Chicago - Carol stream

adwordjohn
26-5-2014

Hampton Inn Chicago Carol Stream is great hotel. Services are great. Hotel location is best. Hotel construction is nice. And hotel staff are very helpful.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hampton Inn Chicago Carol Stream in Carol Stream, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hampton Inn Chicago Carol Stream zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hampton Inn Chicago Carol Stream scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.