Hotel Monarch Mountain Lodge

Weer vandaag16°-3°

1 review over Hotel Monarch Mountain Lodge in het Nederlands

Anders

2006

Het hotel behoort tot de keten "Americas Best Vallue Inn". Gratis lid worden resulteert in een onmiddellijke korting van 15 %! Vrij ruime kamer met zithoekje, TV, airco, koelkast en microgolfoven. Badkamer met bad, lavabo en toilet. Gratis draadloos internet op de kamer. Gratis koffie in de lobby. Amerikaans ontbijt inbegrepen, helaas in een te kleine ruimte. Het hotel ligt in Ponderay, bij het buitenrijden richting Sandpoint (5 km verderop)links, even weg van de hoofdweg. Gemakkelijk bereikbaar, maar wel even opletten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Monarch Mountain Lodge in Ponderay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Monarch Mountain Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.