Hotel AmeriTel Inn Idaho Falls

HotelWeer vandaag27°4°

We hebben een aantal aanbieders voor AmeriTel Inn Idaho Falls voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel AmeriTel Inn Idaho Falls in het Nederlands

Luxe kamer voor een middenklasse prijs

Jeroen
12-1-2011

Op en top Amerikaans hotel. De protserige klassieke stijl van het gebouw springt eruit tussen de bedrijfsgebouwen in de buurt. De hotelkamers zijn ruim, stijlvol ingericht en supercomfortabel. Lekker luxe kamer voor een middenklasse prijs.

Het hotel heeft een goed oog voor service. Er zijn wasmachines en wasdrogers om zelf voor een paar dollar je was te doen. Bij de receptie liggen gratis koeken die zo calorierijk zijn dat je er een halve dag op kunt leven. Het ontbijt is zoals in veel andere hotels: gewoon goed met diverse cereals en met wafelmachines, maar bijvoorbeeld niet de luxe van eieren en spek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AmeriTel Inn Idaho Falls in Idaho Falls, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AmeriTel Inn Idaho Falls zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.