Hotel DK Motel

HotelKleine hotelsWeer vandaag23°3°
Hotel DK Motel

We hebben een aantal aanbieders voor DK Motel voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel DK Motel in het Nederlands

Leuk voor op doorreis

Stephan
4-11-2009

We werden welkom geheten door een hele enthousiaste man en zitten nu in een echt motel. Je weet wel, zoals je ze op tv ziet. Je auto voor de deur

parkeren enzo. Het is een klein kamertje, beetje ouderwetse inrichting. Maar wij vinden dat het wel wat heeft.

Vooral even gaan eten bij "Pickles Place". Niet bijzonder, een soort cafetaria, maar de "Atomic Burger" is zeer goed te versmaden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel DK Motel in Arco, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel DK Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.