Hotel New Otani Kaimana Beach

Hotel aan zeeWeer vandaag31°25°

We hebben een aantal aanbieders voor New Otani Kaimana Beach voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel New Otani Kaimana Beach in het Nederlands

2007

Mooi hotel op het einde van Waikiki

Jeroen
20-12-2007

Mooi hotel op het einde van Waikiki.

Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Ohau. Let op voor de kosten van $15 per dag voor parkeerkosten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel New Otani Kaimana Beach in Waikiki (bij Honolulu), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel New Otani Kaimana Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.