Vakantie in Molokai

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Molokai

Reviews over Molokai

• 10Grażyna16-06-2012

opinia

Świetne miejsce, bardzo mi sie podoba. Jedno z najpięlnieszyh na świecie,polecam

• 10Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 9Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 10Jeroen05-02-2012

Ongepolijst stukje Hawaii

Molokai is een wonderlijk contrast met de andere eilanden van Hawaii. Qua natuurschoon heeft het minstens zoveel te bieden, maar Molokai is net dat kleine Gallische dorpje dat zich blijft verzetten tegen overheersing, in dit geval door massatoerisme. Toeristen zijn zeker welkom, zolang het kleinschalig is en het eilandleven niet verstoort. Daardoor is Molokai een bijzondere ongepolijste ervaring. Het begint al met de vlucht er naar toe, in een kleine Cessna Caravan met 8 passagiers. Overnachten op Molokai kan alleen in een eenvoudige lodge of in B&B’s. Er zijn ook nog appartementen te huur op een afgelegen resort waarvan alle faciliteiten sinds 2008 gesloten zijn, maar dat lijkt ons geen pretje. Restaurants op Molokai zijn eenvoudig doch charmant. Het hamburgerrestaurant en het pizzarestaurant in het centrum van Kaunakakai dateren uit de jaren vijftig. Kualapuu Cookhouse is een laid back eetcafé waar je zelf je flessen wijn kunt meebrengen van de supermarkt verderop.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 7Rian van Helvoort20-10-2009

wat een rust!!

Vooral een relaxte sfeer...overal fruit (mango-papaya-passie fruit)voor het oprapen...mooie strandjes...we hadden een cottage gehuurd via internet echt helemaal goed...het oosten is het groenst met een mooie route naar een waterval...alleen met een gids kun je er komen..makkelijke route..goed te doen. Supermarkt in het "centrum" best prijzig vooral sommige (simpele) dingen zoals bijvoorbeeld brood...Wij waren hier voor 1 week ...voor mij te kort...volgens mijn vriend te lang..... :)

• 2Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur