6,3

3 reviews over Hotel Aston Maui Lu in het Nederlands

Het minste hotel tijdens ons verblijf op Hawaii

Jeroen, 20-12-2007

Het minste hotel tijdens ons verblijf op Hawaii. Kamers hebben een renovatie nodig. Kamers zijn oud en vooral vloerbedekking is vies. Wij lagen in de aparte kamers aan zee.

prima hotel, met mooie kamers en goede verzorging

m. den Heijer-Tom, 25-1-2007

prima hotel, met mooie kamers en goede verzorging.

Het hotel heeft de aardbeving van 15/10/2006 goed doorstaan (de laatste dag dat we daar verbleven). Goede en voldoende parkeergelegenheid.Om het hotel is een grote goed verzorgde tuin/park waar nog waeen paar cottage in staan. Het bestaat uit twee gebouwen waarvan er één momenteel geheel opgeknapt wordt. Het hotel ligt aan een rustige weg die je oversteekt naar het kleine intieme strandje. Prachtig gelegen en zeer rustig hotel waar we heerlijk hebben genoten.

Leuk hotel met gunstige prijs

René, 21-10-2005

Leuk hotel met gunstige prijs. Auto is wel noodzakelijk. Kamers zijn ruim en schoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aston Maui Lu in Maui, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aston Maui Lu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aston Maui Lu scoort een 6.25 uit 10 op basis van 4 reviews.