Hotel The Plantation Inn

Pension, Kleine hotelsWeer vandaag31°23°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor The Plantation Inn voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel The Plantation Inn in het Nederlands

Goed gelegen en erg vriendelijk personeel

Ginirover
21-11-2010

De Plantation Inn ligt net buiten de drukte van het centrum maar toch binnen eenvoudige wandelafstand (3 minuten lopen...) Het personeel was van bij de aankomst al supervriendelijk en bleef dat tot bij het vertrek... Er is een heel chique restaurant verbonden aan het hotel en je krijgt er een kortingsbon om er te gaan eten, maar zelfs dan heb je toch nog een goedgevulde beurs nodig ... Wat ons opviel was dat het restaurant de Franse sfeer uit wil stralen (en daar redelijk in lukt ook) maar dat we ook hier binnen het uur binnen en buiten waren na drie gangen gehad te hebben. Kwalitatief was er helemaal niks op aan te merken overigens... Als het wat goedkoper mag dan zijn er in de stad diverse restaurants te vinden dus dat is verder geen probleem.

Gereisd Met partner in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

In september 2005 na rondreis West-USA hier 7 nachten Mooi

MenA
14-6-2006

In september 2005 na rondreis West-USA hier 7 nachten overnacht. Mooi complex en mooie grote kamers met balkon (de duurdere kamers dan). Goeie locatie, je loopt zo het plaatsje Lahaina in, erg gezellig. Ontbijt erg goed. In verhouding een klein zwembad, maar je bent meestal toch op pad. Gratis parkeerplaats.

Gereisd Anders in Wed Jun 14 2006 22:06:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Eten en drinkenDiner, Gastronomisch eten

• Strand toegangGescheiden door straat

• Soort gerechtenFrans

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesInformatie voor trips, Kluis, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Plantation Inn in Lahaina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Plantation Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.