Appartement Outrigger Maui Eldorado

Appartement Outrigger Maui Eldorado

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Outrigger Maui Eldorado voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Outrigger Maui Eldorado in het Nederlands

Mooi hotel

marietta
6-11-2012

Mooi ruim appartement met alle voorzieningen die je nodig hebt.Er is geen bijbehorend restaurant , maar op loopafstand is er genoeg. (Whalers village ) ,golfbaan, en strand op loopafstand. Toen wij er waren was het wel een beetje ruig. (oktober )

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Stomerij, Wasserette

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Outrigger Maui Eldorado in Lahaina, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Outrigger Maui Eldorado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.