• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Lahaina

Reviews over Lahaina

• 6Esther11-05-2011

beetje jammer

voor onze huwelijksreis zijn wij naar Hawaii,Mauii geweest. het stadje Lahaina is heel leuk maar het beeld wat wij van Hawaii hadden is helaas niet gebleken.je stelt je een soort paradijs voor en dat hebben wij daar helaas niet gezien. al met al wel een mooie honeymoon gehad. royal lahaina resort waar we zaten,viel ook wat tegen,beetje smoetsig,en tijdens ons ontbijt overal kleine fruitvliegjes.(daarna iedere ochtend naar een restaurantje gelopen om heerlijk te ontbijten).ook is het leven er heel duur.als we met de taxi naar het centrum gingen(lopen was niet te doen) waren we voor de heenweg van 5 minuten 20 dollar kwijt. mensen waren wel redelijk vriendelijk en de amerikaanse mentaliteit was prettig. wij zijn in september gegaan en hebben niet altijd zon gehad.omdat dan net het winterseizoen begint hadden we soms wat last van harde wind waardoor er soms regendruppels vanuit de berg op ons vielen op het strand.

• 7Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur
    • 6Omgeving
    • 7Sfeer in stad

Gereisd met partner in september 2010

• 8Irene06-08-2010

Gezellig druk en toeristisch plaatsje

Komende vanuit het zeer rustige en wat sjieke Wailea, vond ik dit een lekker druk plaatsje. Veel kleine winkeltjes met leuke geveltjes. Aantal restaurantjes, o.a. met zeezicht. Wat me ook op viel, was dat er ook zwervers rondliepen, wat ik nog niet had gezien op Maui. Geweldig vond ik de enorme Banyan-tree, die de afmeting heeft van een heel huizenblok.

• 8Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur