Hotel Days Inn Maui Oceanfront

8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Days Inn Maui Oceanfront voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Days Inn Maui Oceanfront in het Nederlands

We zaten 200 meter van het rustige strand. Mooi koraalrif, kleurrijke vissen en schildpadden voor de deur. Kamer kleiner dan ik gewend ben in de VS maar wel schoon. Je hebt links en rechts van het hotel een restaurant waar je met korting kan ontbijten. Bij buurthotel kan je vanalles huren bijv. Surfplanken etc. tevens winkel en een ruimte waar je een yogaklas kan volgen. Klein minpuntje is de airco, die maakt veel lawaai.

Simpel met prachtige ligging

Astrid
20-9-2015

Het niet al te grote hotel ligt erg afgelegen (op minimaal 2 km van de winkels en restaurants). Maar in het buurhotel is een winkel.

Het hotel is simpel met kleine kamers, maar deze zijn wel voorzien van alles wat je nodig hebt. De kamers zijn onderverdeeld in een paar gebouwtjes. Wij zaten in een kamer vlak langs de weg en dat was toch wel erg gehorig. Bij de receptie zijn de dames erg vriendelijk en de service is prima. Er is wel een handdoekenservice. Er is een restaurant bij het hotel en bij het buurhotel waar je met korting kunt ontbijten. Op het strand en de tuin die hoort bij het buurhotel, kan je heerlijk ontspannen (je kan rustig gebruik maken van de ligbedden van het andere hotel). Je kan er prima snorkelen. Als je op het strand staat en je gaat naar rechts, dan is er een wandelpad langs de kust dat naar de bewoonde wereld leidt. Kijk goed in de baaitjes want de zeeschildpadden vinden het heerlijk om hier te zonnen bij laag water. Bij hoog water spelen ze in de golven.

Oceanfront Inn is een middenklasse hotel op unieke locatie direct aan mooi strand met een klein maar mooi snorkel rif. Resort activiteiten moet je hier niet verwachten. Kamers zijn eenvoudig en klein maar schoon, wel zeer gehorig. Auto is zeker aangeraden.

het was echt heel erg gaaf

ik ga er seker nog een keer naartoe

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Inn Maui Oceanfront in Kihei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Inn Maui Oceanfront zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Days Inn Maui Oceanfront scoort een 8.55 uit 10 op basis van 4 reviews.