Hotel Aston at the Maui Banyan

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag30°16°

We hebben een aantal aanbieders voor Aston at the Maui Banyan voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Aston at the Maui Banyan in het Nederlands

Vreselijke flat time share achtig

reinking
22-10-2014

Het is eigenlijk geen hotel maar woningen waarvan een paar als hotel worden verhuurd. Geen ontbijt, extra amenitie fees en geen föhn.

bij het strand gelegen

Esther
25-8-2010

Het is een hotel/appartementen complex met 2 zwembaden, een soort time sharing

gebeuren, je hebt er geen restaurant bij, maar deze liggen om de hoek. Je steekt

de straat over en je bent aan het strand. Prima!

lekker dicht bij het strand

Ingeborg
24-6-2009

een prima hotel/appertementen complex. Ze hebben ook hun eigen bbq's bij het zwembad staan.

De winkels zijn op loopafstand net zoals het strand.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aston at the Maui Banyan in Kihei, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aston at the Maui Banyan zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.