Hotel Hilton Kauai Beach Resort

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Kauai Beach Resort voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Hilton Kauai Beach Resort

• 9Dennisvdboogaart05-12-2014

Prachtig resort

Alles hier klopt. Je waant je in een paradijs, prachtige (verschillende) zwembaden, bar met heerlijke cocktails, mooie, schone en ruime kamers.

Ontbijt in het restaurant is niet goedkoop, maar zeker wel de moeite waard!

Het enige nadeel is dat het 'strand' (rotsen) niet geschikt is om te zwemmen.

Toen we tijdens een gesprek lieten vallen dat we op huwelijksreis waren, kregen we direct een uitnodiging om een fles champagne te komen drinken in de bar, met (goede!) livemuziek.

• 9marietta09-11-2012

Mooi tropisch aandoend hotel

Prima hotel , maar je kunt daar niet zwemmen, moet een paar kilometer verder. Goede kamers, bedden ook heerlijk. 2 restaurants, de ene luxe en de andere met kleinere kaart en life muziek. Het dure visbuffet op zaterdag is duur en niet lekker. Fijn zwembad

• 8Ariënne06-06-2011

Goede ligging van een mooi resort

Hotel ligt ideaal halverwege het eiland. Je kan het noorden verkennen binnen een uur en tevens ook het zuiden. Het is echt een resort met groot zwembad incl. watervallen, zandstrand, glijbaantje. Je kan er niet aan het strand liggen (stroming), als je een auto hebt, ga dan naar Poipu Beach. Daar kun je ook leuk snorkelen en kom je regelmatig zeeschildpadden tegen. Ontbijtbuffet ($20pp) vonden wij prijzig evenals het vis&vleesbuffet ($40pp) op zaterdagavond. De kamer is prima, goede bedden, ruime kamer. Douche had wel iets schoner gemogen (haren). Er zit een activiteitendesk in de lobby, hier kan je excursies regelen (ook vrij prijzig). Tip; regel thuis Wings over Kauai, is een vlucht over het eiland met een klein vliegtuigje, echt een must en de helft goedkoper dan de helikopters. Het hotel zelf ziet er gewoon prachtig tropisch uit! Het is zeker een aanrader om hier te verblijven, houd wel rekening met af en toe een buitje, maar het is niet voor niets The Garden Isle!

• 8Fam. Chang03-11-2004

Het hotel heeft mooie zwembaden met palmbomen erom heen. Ligbedden en handdoeken zijn gratis beschikbaar. Er is zelfs een zwembad met een zandbodem. Hoewel het hotel aan het strand ligt, kun je daar niet niet zwemmen omdat het te gevaarlijk is. De kamer (lagunakant) was goed, de badkamer was wel wat oud. Voor het parkeren moet je overigens wel per dag betalen. Omdat het hotel op een centrale plek ligt, zijn de andere plaatsen van het eiland gemakkelijk te bereiken. Er is ongeveer 5 minuten rijden van het hotel een supermarkt en winkelcentrum waar je je inkopen kunt doen.

Anders

2 tips over Hotel Hilton Kauai Beach Resort

• marietta, 09-11-2012

1-Kanotocht op de Wailua met aansluitend wandeling door het regenwoud naar watervallen. 2-Spouting Horn 3- noordkant met bij Hanalei en Limahuli botanical gardens

• Dennisvdboogaart, 05-12-2014

Een auto is op dit eiland wel een vereiste, openbaar vervoer is er praktisch niet en alles ligt wel ver uit elkaar. Ook wel lekker om even wat flesjes water en fris te halen in de walmart.

Uitjes boeken via het Expedia punt in het hotel, dit is bijna altijd goedkoper dan direct bij de aanbieders zelf boeken, dus bespaar je de tijd van het uitzoeken. Wij zijn op dag 1 gaan zitten bij dit Expedia punt en hebben direct alles wat we wilden gaan doen geboekt.

0 vragen over Hotel Hilton Kauai Beach Resort

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen