Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag31°26°

1 review over Hotel Hilton Garden Inn Kauai Wailua Bay in het Nederlands

Fijn plekje

SV
1-8-2017

Dit hotel ligt naast een public beach wat erg lekker is, je loopt zo naar het strand en de zee. We werden zeer vriendelijk ontvangen, onze kamer was lekker ruim en schoon, ook de badkamer was ruim en schoon. Er zijn twee zwembaden bij het hotel en je krijgt bij aankomst een tegoedbon waarmee je twee hotelfietsen kunt gebruiken. Het hotel is alleen met een auto te bereiken. Houd bij uitchecken rekening met de resort fee, deze berekenen ze pas achteraf.

Gereisd Met partner in mei 2017

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Zeilen
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Garden Inn Kauai Wailua Bay in Kauai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Garden Inn Kauai Wailua Bay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.