Hotel King Kamehamehas Kona **

Hotel King Kamehamehas Kona **

Hotel King Kamehamehas Kona
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor King Kamehamehas Kona voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel King Kamehamehas Kona in het Nederlands

Prima hotel

S, 28-7-2017

Een recent gerenoveerd hotel dat bestaat uit twee grote torens verbonden door een publieke ruimte waar vaak activiteiten voor de bezoekers worden georganiseerd. Beneden in het hotel is een grote winkel en er zijn meerdere eetgelegenheden. Er is een zwembad en een klein privé strand. Onze kamer was ruim en schoon en licht met mooi uitzicht. Kona beach is erg toeristisch, maar we hebben vanuit deze plek prachtige tochten gemaakt.

Een beetje verouderd hotel met een klein strandje

r.swagerman, 26-6-2006

Een beetje verouderd hotel met een klein strandje. Wel een bijzondere plek omdat in de voortuin een tempel herbouwd is uit de tijd van King Kamehameha.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel King Kamehamehas Kona in Kailua-Kona (Big Island), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel King Kamehamehas Kona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel King Kamehamehas Kona scoort een 7.71 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: