Hotel Maui Seaside

Hotel aan zeeWeer vandaag28°21°
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Maui Seaside voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Maui Seaside in het Nederlands

Vanwege late aankomst kozen we dit hotel dicht bij het vliegveld. Het ligt aan de Noordkust op 5-10minuutjes rijden van het vliegveld, dus ideaal voor het doel waarvoor we het uitzochten.

De gangen zijn erg muf en verlept. De kamers zijn echter beter. Het maakt een verzorgde indruk en het is schoon. Eenvoudig, met name aan de buitenkant weinig bijzonder. Kamer heeft airco. Bed was onverwacht prima. Er is een zwembad en het ligt aan zee, beiden hebben we niet uitgeprobeerd. Goede nieuws: ongeveer 100dollar/1nacht voor 3p.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Maui Seaside in Kahului, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Maui Seaside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.