Hotel Ohana Waikiki Tower

Hotel Ohana Waikiki Tower

We hebben een aantal aanbieders voor Ohana Waikiki Tower voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ohana Waikiki Tower in het Nederlands

Rondreis was Fantastisch

Nico
22-5-2010

Rondreis door Amerika met alleen maar hoogtepunten. Mount Rushmoure, Yellowstone, Grand-Bryce Canoyn, Las Vegas om te eindigen in San Francisco, daar op het vliegtuig naar Hawaii voor een weekje relaxen. Reis zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met vrienden in juli 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ohana Waikiki Tower in Honolulu (Oahu), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ohana Waikiki Tower zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.