Hotel Royal Lahaina Resort

7.9Goed

Verenigde Staten van Amerika, Hawaii, Honokowai Maui

7.9Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Lahaina Resort voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Royal Lahaina Resort

• 9Ryan29-11-2017

Super

Heel mooi hotel, echt een resortgevoel krijg je hier. Mooie zwembaden aan zee, van waar je direct het strand oploopt. Wij hadden een cottage in de tuin, ik denk dat wij een recent gerenoveerde hadden. Deze was erg ruim en mooi, en je loopt vanuit deze cottage zo het strand op. Het strand zelf is prachtig, erg rustig, kleine golfjes en ongelooflijk helder water. Niks te zien qua snorkelen, maar het water heb ik nergens in Hawaii nog zo helder gezien! We hebben hier ook een keer a la carte ontbeten, dit was erg lekker. Wifi is gratis en werkt erg goed. Parkeren kost rond de 12 dollar per dag. Winkelcentrum is in de buurt van het hotel, waar je ook genoeg restaurantjes vindt.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9S28-07-2017

Heerlijk!

Dit hotel ligt direct aan zee en beschikt daar over een groot privé strand, er worden parasols en strandstoelen te huur aangeboden, maar ook surfplanken enz. Het resort beschikt over een hotel en over huisjes, wij lagen in een huisje. Geweldig! Ons huisje was nog niet gerenoveerd en als je wil klagen dan vond je heus wel wat, maar het was serieus fantastisch ruim en schoon en we waren heel blij met dit plekje. De meeste huisjes zijn al gerenoveerd en zien er strakker uit, maar ik zou direct teruggaan naar ons huisje. Het personeel was vriendelijk, de zwembaden schoon en het eten was beter dan op andere plekken in Hawaii. We hebben hier een fantastisch verblijf gehad.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8desiree05-09-2015

super!

Fantastische lokatie. Schitterende tuin. Zalig strand en schone zee. Vriendelijke werknemers. Het eten was prima. Leuke zonsondergang ceremonie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 9Arjen en Nanda15-01-2010

Prachtig hotel!

-/- - Het centrum ligt niet op loopafstand. +/+ - Prachtige kamers! - Hotel ligt aan het strand met een heerlijke zee om in te zwemmen. - Genoeg zwembaden. - Je kunt prima in het hotel eten en wat drinken, niet mega-duur. - Erg vriendelijk personeel. Samengevat: een fantastisch hotel om lekker bij te komen!

Gereisd met partner in september 2009

• 9Sander & Jacqueline02-08-2009

Mooi maar erg massaal.

Ligging is inderdaad buiten Lahaina dus huurauto is wel aan te raden. Daar vraagt het hotel wel meteen $10 per dag parkeergeld voor. Voor ons meteen een reden om hier nooit meer naar toe te gaan. Geldklopperij. Ontvangst bij uitstappen van auto ook niet erg vriendelijk maar gehaast massawerk. Idem bij de receptie. Wij zijn ook niet geinformeerd over de extra parkeerkosten. Leuk presentje bij het uitchecken. Wij verbleven niet in het hotel maar in de aangrenzende cottages aan de golfbaan. Leuke kamers maar niet praktisch ingericht en wel heel erg gehorig. Met name 's nachts en 's morgens vroeg heel storend. Internet ook niet meer gratis. Ook weer $10 per dag. Voor een volgende keer zouden wij iets zoeken aan de zuid-west kust; Kihei/Wailea/Makena. Vonden wij iets minder massatoerisme en een leukere sfeer.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Fleur29-12-2008

Super mooi hotel

Vriendelijke mensen, veel amerikanen die voor een weekend overkomen. Eten heerlijk. Kamers netjes.

Gereisd met partner in februari 2008

• 10Tamara18-05-2008

Een geweldig hotel! Wij zijn hier gweest van 6-5 tm 9-5-08. Zeer mooie hotelkamers, aan het strand, vlakbij zeer mooie snorkelplek en bij het stadje Lahaina. Het hotel is medio 2007 verbouwd en dat heeft zijn vruchten afgeworpen! De beoordeling hieronder is zeker niet meer van toepassing!!Een echte aanrader!

Gereisd met partner in mei 2008

• 10Anja en Renaldo13-04-2008

Wij zijn hier geweest van 2-4-2008 tm 6-4-2008. Wij hebben het fantastisch gehad, zeer ruime en mooie kamers met een Flatscreen. Lekker rustig. Gratis internet. Zeer vriendelijk personeel. Irene achter de balie heeft ons geholpen omdat wij problemen hadden met de terugreis naar LA (vliegtuigmaatschappij was failliet). Wij hebben wel 2 dagen een auto gehuurd en overal naar toegereden. Wij willen zeer zeker nog een keer terug naar dit eiland en ook weer naar Royal Lahaina Resort.

Gereisd met partner in april 2008

• 3verschrikkelijk drama04-01-2007

wij zijn in july 2006 voor 6 dagen in dit hotel geweest ik heb nog nooit zo'n zooitje gezien we kregen in 2 dagen tijd 3 nieuwe kamers en de eerste 2 waren met recht een drama . kakkerlakken,renovatie,drillboren ,als compensatie kregen we 2 dagen ontbijt maar dit dekte voor mij de schade niet. we hebben bij het reisburo een klacht ingediend en uiteindelijk 50% van de reissom terug gehad. ga hier niet heen je komt terecht in een bouwput men is het hele complex aan het renoveren, en dit vertellen ze niet uiteraard niet in de reisgidsen

Gereisd in januari 2007

• 7John en Marijke03-07-2006

Mooi hotel. Je moet hier wel een auto hebben. Direct aan zee gelegen op ongeveer 7 minuten rijden buiten plaatsje Lahaina.

Kamer zeer groot, maar douche en toilet zijn geplaatst in een zeer kleine ruimte. De wastafel staat voor de douche en toilet en die ruimte is wel erg groot.

Parkeren van de hurauto is ook niet goedkoop. Wij zaten in een bijgebouw waar 's avonds Luau feesten gehouden worden.

De winkelstjes die bij het complex horen zijn erg duur. Boodschappen kun je beter in Lahiana doen.

Gereisd in juli 2006

Hotel Royal Lahaina Resort info