Reviews over Hilo

Goede zaak maar niet echt een B&B

Ginirover
    28-10-2010

De Bayhouse is op zich een uitstekende overnachtingsplaats met drie goed onderhouden kamers, net buiten Hilo (paar minuten wandelen en je bent er). Heel mooi aan de baai gelegen met zicht op de binnen- en buitenvarende cruiseschepen en met het golven van de zee op de achtergrond als je `s nachts het venster openzet. De kwakende kikkers moet je er dan wel bijnemen maar die stoorden niet echt. Elke kamer heeft een mooi terras, het ontbijt is uitstekend en er is gratis Wifi.

Enig nadeel vonden wij dat het wel een B&B is, maar dat we de gastvrouw in de vier nachten dat we er waren in totaal ongeveer drie minuten gezien hebben, de gastheer hebben we 1 x vanuit de verte gezien. Voor mij is een B&B toch iets waar je contact hebt met de eigenaars die je wat info over de omgeving geven enzo en waar je ook contact met andere gasten hebt, maar dat lukt hier niet zo erg. Wel een beetje jammer want tijdens de korte ontmoetingen die we met de gastvrouw hadden kwam

Wel aan te bevelen

net hotel

Esther
    24-8-2010

Net hotel, al een wat ouder hotel gelegen aan de baai, de deluxe kamer was

ruim en netjes, alles schoon en goede bedden.

Gedateerd

Henny van Ofwegen
    3-4-2010

Als je geen kamer met 'ocean view' hebt zou ik het hotel niet aanraden. Het is een beetje vergane glorie. Voordeel is dat het parkeren gratis is.

Mooi, maar heel groot hotel

Jeroen
    20-12-2007

Mooi, maar heel groot hotel. Genoeg eetmogelijkheden in het hotel. Veel mensen slaan Hilo over, maar dat is zonde.

Hilo scoort een 7,5 uit 10, op basis van 3 reviews