Bed and Breakfast Haiku Cannery Inn

Bed and Breakfast Haiku Cannery Innstersterster

10Fenomenaal

Score uit 1 review

Verenigde Staten van Amerika, Hawaii, Haiku

Op vakantie geweest naar Haiku Cannery Inn?

10Fenomenaal

Score uit 1 review

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
    Tonen op kaart

1 review over Bed and Breakfast Haiku Cannery Inn

• 10Jeroen15-01-2012

Historisch juweeltje voor een uitstekende prijs

Haiku Cannery Inn is een juweeltje. Het is in 1920 gebouwd als directiewoning voor de ananasinblikkerij, ongekend historisch voor Hawaii. Het interieur is perfect gerestaureerd, met oorspronkelijke houten wanden die in de friswitte verf toch modern ogen en met donkere houten vloeren.

De sfeer is heerlijk ontspannen. Eigenaresse Benni laat je lekker je eigen gang gaan. Ze maakt af en toe een gezellig praatje, zonder je ongevraagd te overstelpen met advies en uitleg. ’s Ochtends staan er broodjes, vers fruit, koffie en thee klaar in de gemeenschappelijke keuken en kun je op de veranda of in de fraaie woonkamer voor B&B gasten ontbijten.

Haiku Cannery Inn ligt heel centraal op Maui, ideaal voor de uitstapjes waarvoor je vroeg op pad moet: de Road to Hana en de Haleakala vulkaan. Het is ook nog eens een van de goedkopere B&B’s op Maui, al met al dus een dikke 10.

Gereisd met partner in november 2011

0 tips over Bed and Breakfast Haiku Cannery Inn