Bed and Breakfast Foley House Inn

2 reviews over Bed and Breakfast Foley House Inn in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Geweldig!

Sandra Kuijpers, 30-7-2010

Dit hotel heeft een hele persoonlijke service. We hadden van te voren niet gereserveerd en werden rondgeleid zodat we konden besluiten of we een kamer wilden en zo ja welke dan. Ook kregen we ter plaatse een fikse korting. Het hotel, de kamers en de inrichting lijken wel een reis terug in de tijd.

Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam.

Onze kamer was in een woord geweldig. We hadden een enorm bad (je kon er zwemles in krijgen), een gas open haard, een zitje en een hemels hemelbed. Ook stond er een fles bubbels op ons te wachten. Er ontbrak niets. Na een heerlijke nacht was het ontbijt de volgende dag echt heel erg lekker. Ik heb niet kunnen ontdekken wat niet goed is.

Ik heb me als een prinsesje gevoeld en ik kijk met heel warme gevoelens terug naar ons verblijf en zal zeker nog eens terug gaan.

Luxe romantisch B&B

Sandra, 27-7-2010

Dit hotel heeft een hele persoonlijke service. We hadden van te voren niet gereserveerd en werden rondgeleid zodat we konden besluiten of we een kamer wilden en zo ja welke dan. Ook kregen we ter plaatse een fikse korting. Het personeel was heel erg vriendelijk en behulpzaam. Onze kamer was in een woord geweldig. We hadden een enorm bad, een gas open haard, een zitje en een hemels hemelbed. Ook stond er een fles bubbels op ons te wachten. Er ontbrak niets. Na een heerlijke nacht was het ontbijt de volgende dag echt heel erg lekker.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Foley House Inn in Savannah, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Foley House Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Foley House Inn scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: