Weer vandaag25°
Hotel Hawthorn Suites by Wyndham Rome, GA

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Hawthorn Suites by Wyndham Rome, GA voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Hawthorn Suites by Wyndham Rome, GA

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesFietsverhuur, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hawthorn Suites by Wyndham Rome, GA in Rome, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hawthorn Suites by Wyndham Rome, GA zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.