Hotel Residence Inn Peachtree Corners

Hotel Residence Inn Peachtree Corners

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Inn Peachtree Corners voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Residence Inn Peachtree Corners in het Nederlands

Prima uitvalsplek op korte afstand van Atlanta

Jan en fam.
22-5-2010

Deze Residence Inn is een van de vele gemaakt voor een lang verblijf. Voor een kort verblijf ook absoluut geen punt. Zeer ruime kamer met keuken. Vanaf ATL-apt een 50 mile drive, in noordoostelijke richting. Dit hotel gekozen vanwege de prijs en centrale ligging tov snelwegen centrum en shoppingmalls. Supervriendelijk personeel, welke alle vragen konden beantwoorden. Een route werd wel even voor ons uitgeprint. Het hotel is wat minder herkenbaar vanaf de weg. De manager erkende dit en gaf aan dat hier aan wordt gewerkt.

Gereisd Met vrienden in Sun Feb 28 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Overige servicesKluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • TennisbaanAanwezig

• Adres5500 Triangle Dr 30092(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence Inn Peachtree Corners in Norcross, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence Inn Peachtree Corners zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.