Sorteren

vakanties Norcross

Reviews over Norcross

Prima uitvalsplek op korte afstand van Atlanta

Jan en fam.
    22-5-2010

Deze Residence Inn is een van de vele gemaakt voor een lang verblijf.

Voor een kort verblijf ook absoluut geen punt. Zeer ruime kamer met keuken.

Vanaf ATL-apt een 50 mile drive, in noordoostelijke richting. Dit hotel gekozen vanwege de prijs en centrale ligging tov snelwegen centrum en shoppingmalls. Supervriendelijk personeel, welke alle vragen konden beantwoorden. Een route werd wel even voor ons uitgeprint.

Het hotel is wat minder herkenbaar vanaf de weg. De manager erkende dit en gaf aan dat hier aan wordt gewerkt.

Veel ruimte voor weinig geld

Martijn
    9-2-2009

Het hotel logt ongeveer 30 minuten rijden buiten Atlanta. In de buurt liggen wel veel Malls en een outlet center (ongeveer 30min rijden).

Het hotel is erg gezellig en zeer nieuw. De staff kookt elke avond eten met elke avond een ander thema. Wij hebben er zelf niet gegeten (was wel gratis) maar het zag er erg gezellig uit. De suites (volgens mij zijn alle kamers suites) zijn erg groot en volledig ingericht (volledige keuken incl vaatwasser, 2 plasma tv's, 3 kamers) en liggen allemaal rond het zwembad.

Kortom. een prima hotel tegen een zeer redelijke prijs, om als uitvalsbasis te dienen voor Atlanta en de vele Malls.