Hotel Best Western Atlanta Airport East

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Atlanta Airport East voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Best Western Atlanta Airport East in het Nederlands

Modern hotel in de jaren 80-90

Martijn
9-2-2009

Dit hotel net buiten Atlanta en bij de airport is hard aan vernieuwing toe. Het staat in een buurt waar wij weinig hoogte van konden krijgen met veel "vage"lui op straat.

Het hotel is verder wel schoon en het ontbijt is standaard Amerikaans met wegwerp servies en bestek.

Ik zou hier niet zo snel meer heengaan en om Atlanta te verkennen kies ik in het vervolg een ander hotel uit.

2008

Luchthavenhotel

Jaap
2-7-2008

Goed hotel (hoogbouw, 9 verdiepingen) voor personen die een hotel zoeken nabij de luchthaven van Atlanta, die op ongeveer 4 mile afstand is gelegen. Het hotel ligt tevens in de nabijheid van een aantal interstates, zodat mensen met een huurauto in een korte tijd weer op weg kunnen zijn.

De kamers zijn comfortabel, maar wel wat aan de oude kant. Het hotel in zijn geheel maakt echter een verzorgde indruk. Sommige kamers kunnen door hun ligging wat lawaaiig zijn. Vriendelijke ontvangst.

De bedden zijn fantastisch.

Het gratis ontbijt, ook met warme gerechten, is naar behoren in een ruime nette ruimte.

Het hotel biedt gratis vervoer naar/van de luchthaven, waar vandaan je desgewenst ook het openbaar vervoer (de MARTA) kunt nemen om in downtown Atlanta te komen. Niet duur en snel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Atlanta Airport East in Hapeville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Atlanta Airport East zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.