Reviews over Hapeville

Luchthavenhotel

Jaap,
    2-7-2008

Goed hotel (hoogbouw, 9 verdiepingen) voor personen die een hotel zoeken nabij de luchthaven van Atlanta, die op ongeveer 4 mile afstand is gelegen. Het hotel ligt tevens in de nabijheid van een aantal interstates, zodat mensen met een huurauto in een korte tijd weer op weg kunnen zijn.

De kamers zijn comfortabel, maar wel wat aan de oude kant. Het hotel in zijn geheel maakt echter een verzorgde indruk. Sommige kamers kunnen door hun ligging wat lawaaiig zijn. Vriendelijke ontvangst.

De bedden zijn fantastisch.

Het gratis ontbijt, ook met warme gerechten, is naar behoren in een ruime nette ruimte.

Het hotel biedt gratis vervoer naar/van de luchthaven, waar vandaan je desgewenst ook het openbaar vervoer (de MARTA) kunt nemen om in downtown Atlanta te komen. Niet duur en snel!