Hotel Quality Inn Darien

We hebben een aantal aanbieders voor Quality Inn Darien voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Quality Inn Darien in het Nederlands

Eenvoudig

fikokevr
14-4-2011

Over het hotel is niets te zeggen. Het personeel is aardig, maar we hebben het niet anders mee gemaakt. De kamers zijn er zovals in vele motel. Het internetten in de lounge gaat moeizaam , omdat de pc verouderd is. Naast het hotel is een outlet winkelstraat gelegen ,waar je voordelig Tommy Hilfiger,Calvin Klein ect kunt kopen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Inn Darien in Darien, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Inn Darien zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.