Hotel Microtel Inn & Suites Brunswick South, GA

Hotel Microtel Inn & Suites Brunswick South, GA

We hebben een aantal aanbieders voor Microtel Inn & Suites Brunswick South, GA voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Microtel Inn & Suites Brunswick South, GA in het Nederlands

Gewoon voordelig motel

Joke
26-6-2014

Als je naar Jekyll Island en St. Simeon Island wilt ligt dit motel goed op de route, daarom kozen wij het ook uit. Er was een lekker zwembad, ontbijt erg beperkt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Microtel Inn & Suites Brunswick South, GA in Brunswick, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Microtel Inn & Suites Brunswick South, GA zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Microtel Inn & Suites Brunswick South, GA scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.