Hotel Wyndham Midtown Atlanta

Hotel Wyndham Midtown Atlanta
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Wyndham Midtown Atlanta voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Wyndham Midtown Atlanta in het Nederlands

Een hotel dat staat in een kantorenwijk.

koppenol
1-7-2010

Een iewat gedateerd hotel 2x 1 nacht geslapen, kamer 1 had last van niet juist uitgevoerd loodgieterswerk, m.a.w. er zat rond het bad wat leiding werk los. (kwestie van schroeven.) Het geheel is schoon en heel. En is voor een overnachting goed te doen. Naast het hotel is de parkeergarage waar u uw auto op de bovenste etage dient te stallen (= de 9de etage, de lift gaat tot 8. houd in dit geval rekening met 2 trappen en uw baggage.) Men verzorgd ook Valet Parking, = ongeveer 5 dollar duurder.

Men beschikt hier ook over een restaurant met een uitstekende Cubaanse/Zuid Amerikaanse keuken. "Mojito restaurant"

Mooi hotel met schitterende kamers!

Esther
31-8-2009

Keurig hotel, klantvriendelijk personeel en schitterende kamers!

Het bed was kingsize en was heerlijk om in te slapen.

's Ochtends was het ontbijt ook uitmuntend! Van vers fruit tot pannekoekjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wyndham Midtown Atlanta in Atlanta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wyndham Midtown Atlanta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wyndham Midtown Atlanta scoort een 6.08 uit 10 op basis van 12 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: