Hotel Renaissance Atlanta Downtown

Hotel Renaissance Atlanta Downtown

We hebben een aantal aanbieders voor Renaissance Atlanta Downtown voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Renaissance Atlanta Downtown in het Nederlands

nooit meer

JFV
31-7-2016

klantvriendelijk gaat niet over wat de klant wilt maar over wat het hotel wilt aanbieden. Alles gaat goed totdat terechte klachten komen. Die kunnen niet opgelost worden, en zeker niet in een beleefde manier. Zeer teleurgesteld in het management, ook van Marriot, de houdstermaatschappij

Gereisd Zakelijk in juli 2016

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesConcierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Renaissance Atlanta Downtown in Atlanta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Renaissance Atlanta Downtown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.