Hotel Marriott Atlanta Airport

Hotel Marriott Atlanta Airport

Airport hotel, KinderhotelWeer vandaag17°11°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Marriott Atlanta Airport voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Marriott Atlanta Airport in het Nederlands

Een mooi hotel tijdens de overstap

michel
29-9-2014

Dit was mijn hotel keuze tijdens de paar uur die ik mocht blijven voor m'n overstap op Atlanta airport.

Het is goed te bereiken via de skytrain, en de bus vanaf de internationale terminal.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, de roomservice is goed en snel.

Het ontbijt is zeer uitgebreid wn erg lekker, de prijs is wel wat hoog maar het ligt echt geweldig voor een overstap.

Gereisd alleenreizend in september 2013

ptima

cuypers
16-4-2010

Wie hier een overnachting doet voor zijn vlucht te halen hoeft zich geen zorgen te maken.alles netjes

Gereisd met vrienden in april 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marriott Atlanta Airport in Atlanta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marriott Atlanta Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.