Hotel Days Inn Atlanta Downtown

Hotel Days Inn Atlanta Downtown
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Days Inn Atlanta Downtown voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Days Inn Atlanta Downtown in het Nederlands

Eerste en laatste keer

Peter
3-11-2012

De kamers zijn oud en dringend aan renovatie toe (waar men ook mee bezig is); hiervan waren we helaas niet van tevoren op de hoogte. Vendingmachines waren op de meeste etages kapot of werkten niet goed. Ontbijt viel mee; we waren blij dat we maar 1 nacht hadden geboekt.

Prima hotel

Ingrid
8-1-2010

Dit hotel is gunstig gelegen, heel dichtbij Coca Cola, CNN en het Olympisch park.

Zwembad was half juni gesloten, grote parkeerplaats bij het hotel. Ontbijt was in een naastgelegen ruimte en dat was prima. We hadden een ruime kamer met fijne bedden. Kortom een goed hotel voor een prima prijs!

Goede ligging tov centrum

paul
28-7-2009

Standaard Days Inn dicht bij CNN, Coca Cola, Hooters, Hard Rock Cafe en het Olympische Park. Kamers goed. Ontbijt niet inbegrepen, maar vlakbij zijn goede Amerikaanse ontbijtrestaurants. Er is een zwembad. Parkeergelegenheid ruim.

GoAmerika
GoAmerika

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Days Inn Atlanta Downtown in Atlanta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Days Inn Atlanta Downtown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.