Hotel Crowne Plaza Ravinia Perimeter Centre

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Crowne Plaza Ravinia Perimeter Centre voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Crowne Plaza Ravinia Perimeter Centre in het Nederlands

je voelt de crisis

Johan van Mierlo
14-6-2010

Al 17 jaar komen wij in dit hotel, je voelde steeds ups en downs en bezettingsgraad, service, enz. Dit jaar (april 2010) was een echt dieptepunt. De crisis laat zich voelen!

2 restaurants + de Starbucks vestiging in het hotel zijn gesloten, de car rental service opgedoekt, concierge = front desk, Gratis USA Today enkel nog verkrijgbaar bij de bell boys... als je vroeg genoeg wakker bent.

1 van de 2 liften naar de ondergrondse parking was een week lang defect. 2 van de 4 liften naar de kamers waren ook meer dan een week lang defect. een 3de lift daarbij dan ook nog eens gedurende 3 dagen!

Wij namen deel aan een conventie in dit hotel met zo'n 500 anderen

Wat er van dit prestigieuze hotel moet worden???

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crowne Plaza Ravinia Perimeter Centre in Atlanta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crowne Plaza Ravinia Perimeter Centre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.