• 1.575

Sorteren

1.598

vakantie Georgia

Reviews over accommodaties in Georgia

Een mooi hotel tijdens de overstap

michel
    29-9-2014

Dit was mijn hotel keuze tijdens de paar uur die ik mocht blijven voor m'n overstap op Atlanta airport.

Het is goed te bereiken via de skytrain, en de bus vanaf de internationale terminal.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, de roomservice is goed en snel.

Het ontbijt is zeer uitgebreid wn erg lekker, de prijs is wel wat hoog maar het ligt echt geweldig voor een overstap.

Een goed hotel

Joke
    26-6-2014

Onze kamer was prima ingericht, uitzicht beetje ongezellig. Prima ontbijt en aardig personeel. Ligt gunstig om naar het stadje te rijden, in buurt met veel mooie oude huizen (Antibellum)

Het geld waard!

Hanny en Rob
    19-5-2012

Een mooi verzorgd hotel, dat we een dag vooraf via internet geboekt hadden. We dachten dat het (dicht bij) downtown Savannah lag, maar dat viel nog al tegen. Mooie nette kamer (suite), dat uitkwam op een binnenplaats. Gezellige, vriendelijke en gemoedelijke sfeer. Correct en voorkomend personeel. Voor amerikaanse begrippen uitgebreid complimentary continental breakfast met verse spulletjes.

Gewoon een aanrader!

Super hotel.

lcratsborn
    4-5-2012

Zeer behulpzaam personeel. Fantastische kamers.

Heerlijk ontbijt.

Schitterend hotel

harmke_hulsman
    13-8-2011

Een imponerend hotel van buiten, vriendelijk van binnen. Het hotel ziet er superdeluxe uit als je komt aanrijden. Van binnen oogt het heel vriendelijk met veel houtwerk (bijv houten shutters voor de ramen, houten veranda's en overloopjes). De kamers zijn ruim en klassiek ingericht (jaren '20, veel donker hout, etc).

Wij verbleven hier tijdens onze rondreis 2 nachten, we hebben een dag heerlijk bij het zwembad doorgebracht. Er is daar een prima barretje met lekkere hotdogs en cocktails. Handig is dat in het hotel een klein cafeetje is waar 's ochtends bagels, croissants etc en Starbucks koffie te verkrijgen is. En gratis krant.

Helemaal idyllisch is het om 's avonds op 1 van de schommelstoelen op de veranda een boek te lezen/ wat te drinken/ etc.