Hotel The Breakers

Hotel The Breakers
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor The Breakers voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel The Breakers in het Nederlands

Ontbijtje voor 60 dollar (kaviaar inclusief)

Randy
6-11-2010

De prijzen voor een lunch, diner of ontbijt zijn flink aan de maat. Dat mag ook verwacht worden in een 5 * resort. Golfbaan is in de buurt. Valet parking en vijf man personeel die je autodeur opendoen en al je bagage uit de auto halen. Het pand is heel oud, klassiek ingericht en beschikt over een inpandige winkelgalerij. De pianobar is het enige vermaak dus je huurauto komt als geroepen. Het complex is heel groot opgezet. Er zijn geen restaurants of winkels op loopaftand buiten het complex. Het hotel is dan ook zelfvoorzienend. Op 15 minuten rijden bevind zich een groot winkelcentrum met een bios, barretjes en restaurants (gratis parking). Het hotel ligt aan de atlantische oceaan en heeft een prive strand. 4 zwembaden liggen er klaar, 1 wedstrijdbad, 1 kinderbad, 1 stiltezwembad met ying yang muziek en een zwembad met gezellige cabana's die je voor een dag kan huren (eigen douche, flatscreen, keukentje en bediende inbegrepen). Het ontbijt is duur maar overdadig. Kamer is top...

Gereisd Met vrienden in mei 2007

Prachtig hotel

Vanessa
4-8-2010

Dit hotel ligt in Palm Beach niet in West Palm Beach. Het is heel imposant met een grote hoge lobby. Van te voren dacht ik dat dit dure hotel nogal deftig was, maar dat viel mee. Amerikanen zijn nogal informeel en dus ook in dit hotel. Onze kamer was uit de kunst met uitzicht op de oceaan en niet alleen een grote tv in de slaapkamer maar ook een tv in de badkamer. Er is valetservice en een aquarium bar. Er zijn diverse restaurants, ook twee waar je makkelijk met kinderen heen kunt. Er zijn diverse zwembaden (met en zonder muziek) maar je kunt ook op het strand liggen. We waren off season, dus het uitgebreide ontbijtbuffet was (verrassend) niet duur.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Dit hotel is iig met geen enkel nederlands hotel te is het

Randy Mets
20-5-2007

Dit hotel is iig met geen enkel nederlands hotel te vergelijken. het is het beste hotel waar ik ooit heb verbleven. de sfeer, de uitstraling, de service verlening en de ontzettend mooi ingerichte kamers en andere ruimtes van het hotel zijn ongekend. ze noemen zich een familie hotel, nu betwijfel ik alleen of je hier "doodgewoon" met kids op vakantie kan, alles is zo luxe en netjes, de kids die er rondliepen zag je alleen overdag in het familiebad, de overige zwembaden waren voor de mensen die voor hun rust kwamen. de faciliteiten zijn goed, housekeeping is uitstekend, het ontbijt heel uitgebreid maar ook duur (35 dollar p/p zonder fooi), standaard in dit hotel wordt overal 20% fooi bij berekend. al met al echt een waanzinnig goed hotel

Gereisd Anders in mei 2007

We hebben een aantal aanbieders voor The Breakers voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Tennisbaan10, Aanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Breakers in West Palm Beach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Breakers zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.