Appartement Crystal Palm Beach resort

Appartement
Appartement Crystal Palm Beach resort
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Crystal Palm Beach resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Crystal Palm Beach resort in het Nederlands

Niet aan te raden.

Joyce
30-4-2018

Ik vind de foto's en de omschrijving misleidend. Het is zeker 15 minuten lopen naar het strand, terwijl het doet overkomen alsof het aan het strand ligt. Ook is er op het strand geen enkele voorziening.

Verder is er in en om het hotel echt niks te beleven.

Personeel is erg onvriendelijk en heel jong en ze lijken geen idee te hebben wat ze aan het doen zijn/ hoe ze met mensen om moeten gaan.

Het een ruim appartement met keuken (die bijna uit elkaar valt). Er zijn veel te weinig spullen om te koken en de spullen die er stonden, waren heel vies.

Super!

Janneke
8-11-2015

Prachtig appartement. Zeer luxe! Groot balkon en heerlijke bedden

fijne locatie

Micha
31-1-2010

via amerikaanse review sites gevonden; waren overwegend erg positief. Wij verbleven hier een week met onze 6 jarige zoon; een zeer ruim en mooi ingericht appartement (nieuw hotel); 2 badkamers, 2 slaapkamers, wasser/droger, complete keuken, alles erg mooi en netjes (over grote LCD's). zeer goede bedden; heel comfortabel. kleinschalig (ca 35 app). receptie vriendelijk, maar verder niets. het hotel heeft een zwembad, beperkte schaduw. ligt aan een doorgaande weg; is best druk als je op je balkon zit, maar het heeft ons geen moment gestoord. treasure island is in de zomer rustig; stranden zijn ook leeg, maar er is genoeg vertier in de buurt (john' pass). Wij hebben ervan genoten. verwacht geen europees strandleven; dan ben je hier verkeerd. het is relaxed en mooi cruisen langs de gulf 20 min van clearwater beach; dat is veel drukker. al met al wel een aanrader. in verhouding is het ook allemaal spotgoedkoop voor al dat comfort (en het appartement is ca 90 m2). uiteraard auto noodzakelijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Crystal Palm Beach resort in Treasure Island, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Crystal Palm Beach resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Crystal Palm Beach resort scoort een 6.58 uit 10 op basis van 3 reviews.