Hotel Quality Inn Kennedy Space Center

We hebben een aantal aanbieders voor Quality Inn Kennedy Space Center voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Quality Inn Kennedy Space Center in het Nederlands

Matig hotel

Kristien
14-11-2011

Dit hotel vond ik iets minder, badkamer is wat verouderd en versleten. De kamer ruikt wat muf met al dat tapijt. Ligging is vlak bij de highways, in de buurt van allerlei restaurantketens. Ontbijt was wel goed, voldoende keuze. (onder andere ook een gek videe-achtig papje)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quality Inn Kennedy Space Center in Titusville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quality Inn Kennedy Space Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.