Hotel Best Western Space Shuttle Inn

Hotel Info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Space Shuttle Inn voor je op een rij gezet:

38 reviews over Hotel Best Western Space Shuttle Inn

• 2018
    5Laura16-08-2018

Geen aanrader

Dit hotel zat bij onze Floridareis in. Zelf hadden we dit hotel nooit gekozen. Het is een zielige bedoeling. Heel erg verouderd en een hele kleine badkamer. We hebben daar drie kamers gehad. De eerste kamer had geen koelkast en de tweede kamer had een mierenplaag. Het werd wel iedere keer netjes opgelost door de receptionistes. Het hotel werd vooral bezocht door vrachtwagenchauffeurs en scholieren die op studiereis waren. Het ontbijt was erg karig. Enige beleg was boter en druivengelei. Verder was er vooral warm eten (hamburgers, worstjes en gehakt/aardappelstoofpot), veel zoetigheid die er overduidelijk langer dan een dag lagen en een wafelmachine. Het is dichtbij Kennedy Space Center, maar voor de rest is er niks in de buurt te doen.

• Oude reviews

4saskia vos09-11-2015

niet zo goed

Koude douche en geen lekker gratis ontbijt. Ontbijtruimte behoorlijk warm.

• 8Guillaume19-07-2013

Relax

Hotel is goed bereikbaar. Ruime kamers. Ontbijt is uitstekend, wij hebben 3 kwartier ontbeten. Ruime parkeerplaatsen en veilig, rustige omgeving. WIFI uitstekend. Het hotel is 30 minuten verwijderd van Cape Canaveral.

Cape Canaveral is 100 % de moeite waard om te bezichtigen. Via internet hebben wij de kaarten gekocht, is wel een stuk goedkoper.

• 7Joshua30-05-2013

Goed Hotel voor een dagje Kennedy Space Center

We hebben dit hotel puur geboekt om te overnachten na ons bezoek aan Kennedy Space Center. Het is een simpel Motel. Schone kamers, je kunt je auto goed kwijt. Aan de overkant een Kentucky.

Gewoon ok

• 5marjolein27-08-2012

Oudbollige bedoening

Voor een nachtje slapen is het okay, maar het is ronduit een knullige gedateerde bedoening. Het was wel schoon gelukkig. Ontbijt is een docu-soap...oma met haarnetje rommelt wat in de keuken, en komt schuifelend met de niet te drinken koffie langs de tafel.Ze bakt onderwijl met een jaren 50 apparaat een wafel, en alles op plastic borden. Een belevenis an sich.....

Met oudere kinderen

• 8Paul Van den Brande13-07-2011

Goed gelegen

Dit hotel of zeg maar motel is prima gelegen, dichtbij Cape Canavaral. Prima onthaal en een grote kamer voor 4 personen. Ligt tegen het moeras aan, zodat je er in de nabijgelegen sloot kleine kaaimannen (15 cm) kan aantreffen. De grotere exemplaren zitten in het moeras.

• 7Gerard14-04-2011

Laatste hotel voor kennedy spacecenter

Als je toch van plan bent om Kennedy Space Center te bezoeken, dan is dit een heel mooi hotel om de nacht door te brengen. Je kunt de wagen recht voor je hotel deur parkeren. De kamers zijn ruim zo ook de bedden. Alles is schoon en de badkamer is ruim en schoon. 's morgens voor het ontbijt moet je even lopen. Het ontbijt is eenvoudig maar wel goed. Van koffie moet je buiten Nederland niets verwachten en viel dan ook niet tegen. Mensen zijn super aardig en vertellen je graag over Cape Caneveral.

• 8Maaike17-01-2011

Prima motel voor rondreis

De ligging t.o.v. KSC is ideaal, ontbijt heel summier. Kamer was schoon en de bedden waren prima. Zwembadje goed genoeg om even af te koelen. Het steakrestaurant bij het motel was heel erg goed, heerlijk gegeten.

• 7Liana22-05-2010

simpel hotel, maar gunstige ligging.

Aan de achterkant van het hotel leuk parkje. Hebben er nog een slang gezien. Naast Mcdonald, dus konden zo lopend even wat te drinken halen. Steakrestaurant Logans aan de voorkant van het hotel is een aanrader, we hebben daar heel goed gegeten, met z'n vieren, ( kind) voor 56 dollar! Vlak bij Kennedy Space Center, dit was heel leuk en interessant.

• 6janeinfo19-07-2009

prima voor een nachtje

Schoon hotel aan grote weg gelegen, aan de achterzijde prachtig uitzicht over park. Kamers okee, niet overdreven, ontbijt sober en druk. zwembad was erg klein en er een beetje neergezet op een verhoging net als de ontbijtruimte. Gratis internetten bij de receptie. En lekker dicht bij KSC. Verder in de omgeving is helemaal niks.

Met oudere kinderen

0 tips over Hotel Best Western Space Shuttle Inn

0 vragen over Hotel Best Western Space Shuttle Inn

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand> 10 km

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiOp de kamer
      • Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats