Reviews over Temple Terrace

Echt een aanrader

Sweetyolanda,
    18-9-2014

Heel mooi Hotel... Elke dag werd de kamer super goed schoongemaakt.. Erg grote kamers (wij hadden 3312).. Bed naar mijn smaak te hard maar voor mijn man perfect (smaken verschillen)

Eten was uitstekend.. Voor iedereen was er wat (over het eten klagen is wat je thuis niet lust lust je op vakantie ook niet!) Onze favoriet was de Gebakshoek... Lekker onder het genot van een kopje koffie een gebakje eten.. Drinken was perfect, vooral bij het eten.. Zodra het leeg was stond er al een nieuw drankje voor je neus.. De animatie (overdag, strand en savonds) staat in de kinderschoenen maar ondanks dat zet het animatie alles in het werk om leuke spellen of een musical te maken.. Wij hebben een perfecte vakantie gehad.. Wij zijn bij het hotel in de watten gelegd.. Echt een aanrader.