Reviews over Tarpon Springs

aanrader voor luxe vakantie met golf

paul,
    25-8-2010

iets wat achteraf van tampa (uurtje rijden) maar een luxe resort. De kamers zijn zeer ruime appartementen waar menig mensen willen wonen. Dat is dan ook daar waar want het is een mix van mensen die daar permanent wonen of van appartementen die verhuurd worden. zeer ruime slaapkamer, volledig uitgeruste keuken (groot) en grote slaapkamer en balkon. Overal uitzicht op de 4! 18 holes golfbanen. 4 uitstekende restaurants op dit zeer grote complex met diverse zwembaden (allemaal op loopafstand). Amerikaanse, dus goede, service. Eten is top, golf is nog beter en de woongedeeltes zijn meer dan het geld waard

Tarpon Springs scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews