Airport hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag33°26°
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Sailport Waterfront Suites voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Sailport Waterfront Suites in het Nederlands

Heerlijke plek om te verblijven!

nelleke
21-6-2014

Vanuit alle kamers heb je uitzicht op de baai! Mooie kamers! Ontspannende omgeving! Zeker voor herhaling vatbaar. Goede bedden.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Dec 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed voor een paar dgn.

Melz
16-8-2011

Wij hebben 1 nacht doorgebracht in dit hotel, dat was prima. Voor een langere vakantie is dit hotel minder geschikt. Ligging is mooi aan de Tampa Bay, in Tampa is verder weinig te beleven. Kamers zijn oud en aan een opknapbeurtje toe, wel schoon en ruim. Keukentje, aparte slaap en zitkamer, kleine badkamer. Gratis wifi.

Gereisd Met partner in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zere rug voor je in slaap valt

M. van Dongen
31-7-2010

We kwamen met een reservering erg laat aan in dit hotel. Dat is de enige reden dat we zijn gebleven anders scheur je hier met gierende banden weer vandaan! Dit is een soort motel met een zwembad aan de zee. Geen gelegenheid in zee te zwemmen. Als je alleen reist is het bed redelijk, met 2 mensen is het erg klein. Met kinderen is dit een absolute afrader. Ondanks reservering mag je zelf het uitklapbed opmaken, wel eerst even de lakens ophalen bij de receptie! De vering is helemaal uit het sofabed verdwenen. Het bed en de sofa zijn beiden zo'n 20 jaar oud. Je ligt betop de grond. Dat hebben we dus ook maar gedaan. De badkamer is redelijk. Wel eerst even extra handdoeken ophalen bij de receptie, want alles is voor 2 personen ingericht.

Al met al. Prima hotelletje voor SM liefhebbers.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

2008

Onverwachte locatie

Debby Koenen
30-11-2008

Na een zeer vermoeiende reis kwamen wij aan bij de suite die we haden geboekt voor 1 nacht. De suite met twee kamers was klasse op een plek direct aan Tampa bay. Uitzicht direct op het water van de bay. De medewerkers aan de receptie waren zeer behulpzaam. Dus maar enkele dagen langer gebleven. De werkzaamheden om de kamers in een nog betere conditie te brengen brachten geen overlast. aanrader.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Nov 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldBetaald

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenVolleybal

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sailport Waterfront Suites in Tampa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sailport Waterfront Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.