Hotel Residence Inn By Marriott Tampa Downtown

We hebben een aantal aanbieders voor Residence Inn By Marriott Tampa Downtown voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Residence Inn By Marriott Tampa Downtown in het Nederlands

Steintje en Jaspe
6-8-2009

Mooi hotel, mooi gelegen en het eten is goed. Kamers zijn erg groot met keuken en huiskamer, schoon en netjes. Er is een zwembad voor de kinderen Vele malen beter dan het hotel dat we eigenlijk geboekt hadden (days inn tampa nort of buss gardens dit moet je nooit doen)!!!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residence Inn By Marriott Tampa Downtown in Tampa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residence Inn By Marriott Tampa Downtown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.